Home Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

1. Komen jullie ook thuis adviseren?

Het is mogelijk om hiervoor een afspraak te maken. Aan de hand van een telefonische ‘intake’ brengen we altijd eerst in kaart waarover u informatie wilt, zodat we precies weten welke stalen en collecties we moeten meenemen. In principe is het handiger om te starten met een bezoek aan een van onze winkels, waar we over alle modellen, dessins en stalen beschikken. Aan de hand van een stappenplan dat we samen doorlopen brengen we graag een persoonlijk advies aan u uit.

2. Komen jullie thuis opmeten en monteren?

SE-Raamdecoratie heeft een eigen meet- en montagedienst. Onze gespecialiseerde medewerkers meten bij u thuis alle gegevens die nodig zijn voor maatwerk. Zo ligt de volledige verantwoording voor het leveren van een kwaliteits eindproduct bij ons en hoeft u zich hierover geen zorgen te maken. Onze monteur komt de raamdecoratie na de productie vakkundig bij u monteren en controleert samen met u of alles naar wens werkt.

3. Hoe lang heb ik garantie op de producten?

SE-Raamdecoratie is aangesloten bij het CBW. Deze brancheorganisatie geeft u de zekerheid van levering van alles wat u heeft besteld. De technische garantie op al onze producten is 100% gedurende twee jaar, tenzij door de fabrikant nadrukkelijk anders is aangegeven.

4. Wat is de gemiddelde levertijd?

SE-Raamdecoratie heeft 30.000 meter gordijnstoffen en veel basismaterialen op voorraad. Hierdoor kunnen wij in voorkomende situaties zeer snel schakelen en tot levering overgaan. Voor producten die niet in onze winkels op voorraad zijn bedraagt de levertermijn ongeveer zes tot acht weken, afhankelijk van de beschikbare voorraad bij de leverancier of fabrikant.

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij?